Підтримка казино Pin-up

Підтримка клієнтів з казино доступна 24 години на день, сім днів на тиждень. Якщо у вас є якісь питання або проблеми, ви можете попросити допомоги від команди підтримки та отримати оперативну пораду. Щодня ми вдосконалюємо свою службу підтримки та робимо все можливе, щоб наші гравці мали лише позитивні емоції та досвід, граючи в Інтернет -казино.

Ми спробуємо якнайшвидше вирішити будь -яку з ваших проблем

Підтримка електронною поштою

Найкращий і найбільш універсальний спосіб зв’язатися Казино Підтримка - електронною поштою. Ми обслуговуємо гравців цілодобово за однією адресою підтримки - info@pin-up.ua. Підтримка клієнтів є англійською, Але ви можете використовувати інтернет -перекладач, якщо не розмовляєте англійською мовою. Вас зрозуміють і отримаєте допомогу.

На яких питань ви можете зв’язатися з підтримкою поштою:

  • Рахунок Перевірка;
  • Виявлення помилок;
  • Помилки в розрахунку бонуси;
  • Проблеми з депозитами та касування;
  • Скарги та пропозиції;
  • Підозра у шахрайстві іншими гравцями.

Процеси підтримки запиту на основі першого, першого обслуговування та спробуйте відповісти на гравців якомога швидше. Зазвичай час очікування, якщо відповідь - це не більше дня, але в напружені дні та у випадку неймовірно складних проблем, цього разу може бути збільшено.

Ви також можете задати будь -яке інше запитання, що надсилає нам повідомлення електронної пошти

Гаряча лінія

Якщо ваша проблема вимагає термінового рішення, використовуйте найшвидший засіб спілкування - гаряча лінія. Команда підтримки онлайн -казино відповідає на міжнародний номер: +35722008792.

Спілкування також є англійською так що підтримка по телефону не підходить для всіх.

Також зауважте, що дзвінок на телефонну лінію не безкоштовний. Вона стягується відповідно до ставок вашого оператора.

Швидша альтернатива електронної пошти, що контактує з електронною поштою

Чат на сайті

Ще одним швидким способом зв’язатися - це підтримка в Інтернеті через чат на реальному часі на веб -сайті. Щоб написати співробітнику казино Pin-up через чат в прямому ефірі, зробіть наступне:

  • Відкрийте офіційний веб -сайт казино. Перейдіть на головну сторінку у вашій мобільний або звичайний браузер;
  • Відкрийте вікно чату. У нижній частині сторінки - кнопка для відкриття чату;
  • Задавати питання. Вкажіть своє ім’я та напишіть повідомлення, що описує проблему.

Зазвичай оператор приєднається до розмови протягом декількох хвилин, але іноді це потрібно більше часу, щоб дістатися до вас.

Будь ласка, зачекайте кілька хвилин, поки наш менеджер підтримки клієнтів не відповість вам

Поширені запитання на сайті

Перш ніж писати на підтримку клієнтів, ви можете шукати необхідну інформацію в розділі служби офіційного веб -сайту. Ви можете знайти посилання внизу сторінки. Є відповіді на десятки поширених питань за чотирма категоріями тем:

  1. Відкриття ігрового облікового запису;
  2. Інформація про обліковий запис;
  3. Депозит і зняття;
  4. Спортивні ставки.

Прочитайте відповіді, і якщо ви не знайдете потрібну інформацію, Контактна підтримка Використовуючи один із перелічених вище методів.

Іноді ви можете зафіксувати відповідь у нашому розділі FAQ

Поради щодо зв’язку з обслуговуванням клієнтів

Щоб уникнути проблем та затримок у обробці вашої програми, дотримуйтесь кількох необхідних вказівок:

  • Не будьте грубими до персоналу онлайн -казино. Вас можуть заблокувати для грубого, грубим і образливим ставленням;
  • Якомога детальна деталь детальна проблема. При необхідності додайте скріншоти помилки, вкажіть час кризи та іншої інформації;
  • Спілкуватися в одній темі. Не створюйте купу електронних листів. Реагувати на повідомлення лише у створеному рядку;
  • Використовуйте свою електронну адресу. Якщо ви надсилаєте електронну пошту, зробіть це з електронної адреси, яку ви дали, коли ви зареєстрували свій обліковий запис.

Ви не будете суттєво вплинути на швидкість отримання відповіді, але ви можете полегшити справи для команди підтримки.

Усі менеджери підтримки PUR намагаються допомогти вам у вирішенні проблеми Ypir, як тільки зможуть